Stageschip bekend! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Kees Visser - WaarBenJij.nu Stageschip bekend! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Kees Visser - WaarBenJij.nu

Stageschip bekend!

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

04 Juni 2009 | Nederland, Vlissingen

Ja... sinds vorige week donderdag weet ik dus op welk schip ik 5 maanden lang ga varen. Ik kom terecht op de MV Fairload. Dit schip is gebouwd in 1995 en nu dus zo'n 14 jaar oud. Het schip is een van de kleinste van de rederij Jumbo shipping, maar met z'n 95 meter lengte is het toch in staat om ladingen tot 500 ton in één keer te hijsen. 500 ton lijkt misschien niet zoveel, maar het komt wel neer op een kraan die 5000 mensen in 1x op kan tillen! Op het moment van schrijven ligt de MV Fairload ergens in de Middelandse zee waarna hij binnenkort vertrekt naar de USA. Dat zijn lijkt mij toch best leuke plaatsen om met een schip te liggen, ik kijk er dan ook echt naar uit om zo snel als mogelijk in het vliegtuig te stappen en te vertrekken.
Mocht je verder nog iets te vragen hebben, schroom niet en stuur ff een mailtje/belletje/postduif...

• 22 Juni 2009 - 21:30

Leonie:

Ooh wat leuk deze site, nu kan iedereen precies bijhouden waar je je ergens op de wereld bevind! Vertrek jij ook vanuit de USA? Dan heb je er ook meteen een lange-afstands-vlucht-ervaring bij :) leuk joh!
    Alvast heel veel plezier!

• 28 Juni 2009 - 21:44

Floris:

Kapitein Kees... Haha :P Wel vet cool en hoop dat het btje gaat bevallen!