Vertrek komt plotseling erg dichtbij! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Kees Visser - WaarBenJij.nu Vertrek komt plotseling erg dichtbij! - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Kees Visser - WaarBenJij.nu

Vertrek komt plotseling erg dichtbij!

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

07 Juli 2009 | Nederland, Vlissingen

Ja, dus... tot ongeveer een half uurtje geleden dacht ik dat ik rond 25 augustus zou vertrekken vanuit Rotterdam. Maargoed, daar is dus nogal wat verandering in gekomen, tijdens een telefoontje met kantoor klonk ineens de datum "22 juli" vertrekken vanuit Rotterdam. Nou ja, dus... dat is dan over 2 weken, gelukkig heb ik de meeste dingen al wel geregeld en is het dus verders geen probleem voor Kees, vind het eigenlijk wel fijn, ben ik met een beetje geluk voor Kerstmis thuis :)
Verder kan ik jullie nog niet veel vertellen over m'n reis of hoe of wat, volgende week hoop ik meer info te hebben dan moet ik namelijk op kantoor komen...

O ja, voor degenen die wat meer over 't schip de MV Fairload willen weten is er deze link:
http://www.jumboshipping.nl/awm/downloads/GP_G2_FAIRLOAD.pdf

Voor mensen die bij willen houden waar het schip ongeveer rondvaart is er deze link: http://www.sailwx.info/shiptrack/shipposition.phtml?call=PEBP
Alhoewel deze positie niet echt actueel is op t moment...

nouja, tot zieens!

  • 19 Juli 2009 - 15:57

    Rebecca:

    Ha die Kees,
    weblog gevonden en gelijk bij de favorieten gezet. Nog drie nachtjes slapen en dan.....?
    VAREN MAAR!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlissingen

Kees

Kapitein Kees, deze zomer en herfst op ne boot, bij Jumbo Shipping. Via deze site zal ik is proberen wat te vertellen over t leven aan boord enzo..

Actief sinds 04 April 2009
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 14986

Voorgaande reizen:

22 Juli 2009 - 22 December 2009

kapitein Kees vaart!

Landen bezocht: